I'm not heartless, I just learned to use my heart less.

Igår gjorde vi sista nationella i svenska så det är skönt att vara av med det nu. Nästa vecka börjar dom engelska också. Fick ett samtal under dagen om att jag fick sommarjobbet på Robenbergs! Behöver verkligen jobb så det var perfekt! Efter skolan ville mamma att vi skulle fira lite så hela familjen åkte till Thanh Thai Palac och åt god mat. Sen när jag kom hem igen var det dags för att byta om till träningskläder innan jag och Tilda fick skjuts av Robin bort till Kampsportens hus för att träna kick n box. Var så sjuukt jobbigt så nu lär jag ha träningsvärk i flera dagar.. Efter träningen åkte jag och Tilda hem och duschade innan vi såg en film hemma hos mig med Robin och Erving. En riktig toppendag igår! :)
Just nu sitter jag i skolan och börja precis engelskan, slutar halv fyra idag och då ska jag och handla med mamma. Sen ikväll blir det antagligen tacomys med min bästaste vän! ♥




Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: