Sometimes people put up walls, not to keep others out, but to see who cares enough to breake them down.

I fredags blev det tacos som vanligt med Tilda, sen låg vi bara och slöa hos henne fram tills Robin kom in till stan och då åkte vi runt med honom. Blev hemskjutsad sen vid 2 när Robin och Tilda skulle dra. Gick och la mig direkt då och sov till 12 igår. Dagen spenderades i sängen med musik och bigbrother fam tills när jag och Tilda fick skjuts till godislagret, namnam! Efter det gick jag hem för att äta och duscha, sen gick jag tillbaka till Tilda. Kvällen spenderades där med ansiktsmask och massa prat tills jag skulle hem till en och sova.  
Kom hem för ungefär en timme sen och nu sitter jag med datorn ute på balkongen i sköna solen. Får se vad som hittas på under dagen och kvällen!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: