Trumma trumma

Hej! Tyckte att det var dags för mig att skaffa blogg. Här kommer jag skriva om min vardag och även skriva ner vissa tankar och funderingar.

Idag har jag varit i skolan, inte riktigt ställt om mig efter lovet så skulle inte varit fel med en till lovvecka! Fick reda på idag att vi har den muntliga delen av NP i svenska redan på fredag, kändes mindre bra med tanke på att jag inte börjat skriva på min presentation alls.. 
Efter skolan gick jag hem och då var mamma där och hälsade på en sväng, sen gick jag vidare till Tilda så tog vi oss en sväng ner på stan. Hjälpte henne med skor sen åt vi på Café Paus och satt och pratade en stund. På vägen hem fick jag med mig lite behövliga grejer från Lindex. När jag lämnat min kära vän gick jag till Maxi, och precis när jag var framme kom jag på att jag hade glömt plånboken hemma.. Smaaart! Så det var bara att gå hem igen och hämta den och sen göra ett nytt försök.
Nu är det snart dags att sova, godnatt!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: