Never invite someone into your heart if you don't intend to let them stay.

Nu är jag hemma efter en hel helg i bäckhammar, har haft det jättebra! I fredags låg vi bara hemma hos emil och kollde på skräckfilmer och Tarzan, somnade någon gång vid 5 tror jag.
Igår gick vi upp vid 1-2 för att hinna gå ner till affären innan den stängde och köpa allt vi behövde. Så lagade vi mat och satte oss ute i fina vädret och åt, hur gött som helst! Lite senare kom Tommy också så satt vi bara och pratade och tittade på tv. Under kvällen blev det att vi åkte till en fest i nybble, men insåg rätt snabbt att den inte den inte var någon höjdare så vi var inte där alls länge. 
Idag blev det att vi sov i stortsett hela dagen. Sen skjutsade Robin hem mig och Tilda och då åt vi pizza. Nu har jag suttit och pluggat till historiaprovet vi har imorgon och kollat på bigbrother. Ska snart duscha och sen gå och lägga mig.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: