Every second is a chance to turn your life around.

Imorse när klockan ringde var det jobbigare än vanligt att komma upp, hade god lust att ligga kvar och ta igen all sömn jag har missat den senaste tiden.. Blir ännu tröttare när jag tänker på att det inte blir någon mer sovmorgon den här veckan eftersom vi har nationellt prov imorgon och på torsdag då jag egentligen börjar en timme senare än vanligt. Så den här veckan kommer nog mest bestå av plugg eftersom vi har både engelska redovisning och teknikprov på onsdag också. Tjohoo! Är iallafall av med historiaprovet som jag gjorde förut, kändes som att det gick ganska bra iallafall!
Förut efter skolan tog jag och Tilda bussen till björneborg för att fixa stallet. Sen färgade jag håret på Tilda innan jag gick hem. Ska försöka komma i säng lite tidigare än vanligt idag.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: