But I'm a 90's bitch.

Igår gick jag bort till Elin där hon och Tilda var. Så färgade Tilda Elins hår och sen gjorde vi oss iordning inför kvällen. Fixade även Pösens födelsedagspresent. Sen kl 9 hämtade Robin upp oss och körde oss till festen. Åt smörgåstårta och drack lite. Var inte alls mycket folk där och inget drag alls, men var kvar där till 12 någon gång eftersom vi ville vara med och sjunga för Pösen. Sen kom Robin och hämtade oss och då åkte jag han och Tilda hem till mig en stund. Sen fick jag skjuts till Daniel så sov jag där. 
 
Idag vaknade vi tidigt, ingen av oss kunde sova. Gick upp sen kl halv 1 och då fick jag skjuts hem. Var inte hemma länge för sen följde jag med Amelie och Linda och köpte en pizza som vi delade på. Satt uppe hos Amelie en stund och prata. Sen gick jag ner och la mig i sängen och kollade på andra avenyn. Somnade även en lite stund. Kl 6 gick jag hem till Tilda för där skulle vi äta grillat, riktigt gott!
Nu har jag precis duschat, så snart kommer nog Daniel hit.
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: