Don't start what you can't finish.

I lördags gick jag med Tina till torgfesten. Satt med dom en stund tills Felicia kom in med Claes, Jimmy, Påsen, Halle, Thom, Anders,Emma och Sara. Så va vi med dom + några till resten av kvällen där inne. Hade riktigt roligt! När allt började ta slut gick jag och Felicia med Påsen, Robert och Gudmunsson till mastis, men där kom vi inte in så vi gick förbi bells och stod där och tjata med Sigge och Wernersson en sund. Sen gick jag, Felicia Robert och Gudmunsson hem till mig och efterfesta. Spelade lite spel och satt och prata. Dom drog hem någon gång efter 3 och då somnade jag direkt. 
 
Igår när jag vaknade mådde jag inte speciellt bra. Gick upp en sväng men dröjde inte fören jag gick och la mig igen. Låg och kollade på dom sista avsnitten av andra avenyn. Sen kom Daniel och höll mig sällskap fram tills jag skulle ut en sväng med Tilda och Hanna. Tog lite kort på dom. Sen när jag kom hem igen kom familjen och hämtade mig så åkte vi bort till Roma och åt mat och firade pappa som fyllde år i lördags. Kristofer och Agnes var med också, längesen jag träffade dom eftersom jag aldrig är nere i rudskoga längre. Pappa fick sina presenter och vi åt god mat, sen blev jag hemskjutsad igen. Lite senare kom Tilda, Hanna och Robin hit så kollade vi på Paranormal activity 3 och sen Linas kvällsbok. När dom skulle hem fick jag skjuts hem till Daniel där jag sov inatt.
 
Idag vaknade vi någon gång vid 11, låg kvar i sängen ett tag och sen skulle han iväg till gymmet. Så då fick jag skjuts hem och nu sitter jag och funderar på vilken serie jag ska börja se nu när andra avenyn är slut. 
 
 
 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: