Don't take life too seriously, nobody gets out alive anyway.

Imorse stack Daniel till jobbet vid 7. Jag sov vidare fram till 11 då jag gick upp och började packa. Sen kom mamma och hämtade mig efter jobbet så åkte vi till maxi och sen övningskörde jag hem till rudskoga. Var vääldigt lägesen jag var här nu så det är väl på tiden att jag hälsar på kära familjen lite. Gick och duscha och sen gjorde mig iordning för att jag och Fannie skulle gå ut och ta lite kort på varandra. Sen behövde pappa lite hjälp så jag, Fanniel och Kristofer följde med. Efter det åt vi mat och sen kom Gunbritt och Rolf också så då fikade vi med tårta och kex. Sen har det inte hänt så mycket mer, jag och Fannie har suttit och grejat med bilderna och jag har gjort mig en nu header. Ska nog lägga mig och kolla på en film eller någon serie innan det blir att sova. 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: