Don't tell me the sky is the limit, when there are foot prints on the moon.

I torsdags jobbade jag från 10-14. Efter jobbet gick jag och solade i 25 min och sen handlade jag innan jag gick hem. Satt bara hemma och kollade på andra avenyn men sen på kvällen kom Daniel till mig. 
 
Igår jobbade jag från 13-18 och efter jobbet gjorde jag och Tilda tacos som valigt. Sen gjorde vi oss iordning och sen kom Robin och Daniel hit. Så satt vi här och tjata en stund innan vi åkte runt i stan en stund. När Robin skulle hem så va Daniel hos mig en stund innan jag skulls sova.
Idag vaknade jag av mig själv kl halv 10. Hade tydligen glömt att ställa klockan så det blev lite bråttom. Gick bara upp och klädde på mig och sen sprang bort till jobbet. Jobbade fram till kl 13 och då gick jag hem och la mig i sängen en stund. Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen ska jag och Tilda bort till Elin för lite förberedelser inför Påsens 30års fest ikväll! :) 
 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: