Enjoy yourself. These are the good old days you're going to miss in the years ahead.

Igår efter att jag och Tilda hade ätit tacos så gjorde vi oss iordning och sen packa ner lite saker innan Daniel kom och hämtade oss. Handlade lite och sen hämtade Robin så åkte vi fyra ner till Bengtsgård och tände en brasa nere vid vattnet. Satte oss där på en filt och hade det mysigt. Åt marshmallows och bara satt och prata. Blev väldigt kallt tillslut så vi åkte hemåt vid kvart över 11. Lämnade av Tilda och Robin i bäckhammar så åkte jag och Daniel till donken så att han fick lite mat i magen innan vi åkte hem till han och sov. 

Idag vaknade vi vid 10-11, höll kvar Daniel i sängen några timmar till eftersom jag var för trött för att gå upp haha. Sen när vi väl kommit upp så gjorde vi oss iordning och sen kom Edström och hämtade oss så åkte vi uppp till donken för att dom skulle äta. Sen skjutsade dom hem mig och åt jag lite och kollade på Life unexpected. Tilda kom hit efter att hon hade varit på kalas och då klippte hon mig. Sen gick vi bort och åt pizza och sen vidare med Robin bort till maxi för att köpa hårfärg och godis. Färgade mitt hår brunt nu för att det blonda var så slitet, plus att jag trivs mer i brunt. 
Nyss så drog Tilda och Robin, jag ska snart med Daniel och Edström och bada tydligen. Kommer antagligen frysa ihjäl! Sen ska jag med hem till Daniel och sova där :)

 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: