If sleep is important, then why the fucking school starts so early?

Igår jobbade jag somsagt, gick riktigt segt fram tills jag slutade vid 1. Då gick jag hem och packade uppm mina grejer och sen kollade jag på ett avsnitt Life Unexpected och åt lite mat. Sen kom Tilda och Robin hit, satt och prata och sen åt dom pizza här medans jag gjorde mig iordning. Dom åkte lite senare och då kom Daniel hit. Vi låg och slöa en stund och tog oss en tur till donken för att köpa glass innan vi gick och la oss. 
 
Idag vaknade vi rätt tidigt, men låg kvar i sängen och kollade på en film. När vi väl gick upp började jag göra iordning lasagne och Daniel åkte hem för att kolla på fotboll. 
Har kollat på några avsnitt av Life unexpected nu. Lite senare ska jag och Tilda ut på en promenad och sen får jag se vad det blir. Ska nog bara ta det lugnt och tagga att skolan börjar imorgon... 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: