Never regret. If it's good, it's wonderful. If it's bad, it's an experience.

Imorse ringde klockan vid 11 så då var det bara att gå upp och göra sig iordning. Sen fick jag skjuts bort till jobbet, dom ringde in mig igår så fick jobba över lunch. Efter jobbet gick jag till maxi för att panta och handla lite. Sen åt jag innan Daniel kom och hämtade mig så åkte vi ut till skymningen. Tog ett bra tag att övertala badrukan att följa med ner att bada, men tillslut så! Sen la vi oss på stranden en stund, mys! Tog oss en tur i skärgårn innan jag blev hemskjutsad. Lite senare kom Tilda och Hanna hit så lagade vi tacos och satte oss ute på balkongen och pratade. Nu gick dom hem för en liten stund sen och nu kommer Daniel snart. 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: