Prove to me you're not average and we will be on the same page, the only difference I see in guys is that they all got difference names.

Imorse ringde klockan 10 så då var det bara att dra sig upp. Daniel åkte iväg till gymmet och jag gjorde mig iordning för jobbet. På jobbet skrev jag t bilden på mig och Fannie och satte in den i en fin ram, så nu är pappas present klar! Köpte även en trekorts-ram där jag satte in tre kort på mig och Fannie, så den står ju uppe på min hylla. Nät jag slutade jobbet kom Tilda och Tina ochg hämtade mig så fick vi skjuts till thaien. Där åt jag och Tilda god mat och sen promenerade vi hem. Följde även med dom till maxi en sväng och sen blev jag hemskjutsad. Resten av kvällen har jag bara suttit i soffan och kollat på andra avenyn, otippat! Ska gå och lägga mig nu, godnatt :)
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: