Respect is erned, honesty is appreciated, love is gained and loyalty is returned.

Idag gick jag upp tidigt för att gå bort till tandläkaren. Undersökningen tog inte speciellt lång tid och sen efter det gick jag hem och hoppade i duschen och gjorde mig iordning. Sen kollade jag på andra avenyn innan jag gick till jobbet. Jobbade bara över lunch idag så när jag slutade kl 2 gick jag på stan en sväng. Hittade en väska på lindex och en tröja på metro, och så köpte jag med två kycklingbaguetter till mig och Fannie. Strax efter att jag kom hem så kom Fannie till mig så åt vi och kollade på andra avenyn. Sen kom mamma också och då åkte vi bort till ett ställe och tog lite kort som vi ska ha som födelsedagspresent till pappa på lördag. Efter det åkte vi bort till coop och handlade. Sen tog jag tag i städningen här hemma. Resade ur min byrå och alla mina smycken så nu är det lite bättre ordning. Sen damsugade jag. Nu har jag rpecis ätit lite så nu kommer nog Daniel snart och sover här.
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: