Seize the day, or die regretting the time you lost.

Igår var det lång dag i skolan igen, men har iallafall en två timmars matrast på torsdagar. Så på den var jag in till skattevärket en sväng och sen hittade jag en ny svart halsduk och ett linne på stan. Efter skolan var det jobb igen, fortsatte med invertering. Innan jag gick hem så gick jag förbi stjärnhallen och köpte lite godis, sen kom Daniel till mig en stund innan jag skulle till Tilda. Så jag tog med mig godiset och fick skjuts hem till henne. Vi tog ett bad och satt och prata massa samtidigt som vi åt godis. Sen kollade vi på lite gamla kort innan vi la oss. Minns inte sist vi sov över hos varandra, jättelänge sen så det var allt på tiden!
 
Imorse ringde min klocka tidigt och då gick jag upp och klädde på mig och sen knalla jag hem. Gjorde mig iordning och åt lite innan jag gick till skolan. Har ett hål nu men snart ska vi ha matte och sen bild som sista lektion. Efter skolan ska jag jobba igen. Så kommer inte hem fören halv 7 och då ska jag och Tilda äta tacos. Sen får vi se vad det blir under kvällen. Ska iallafall sova med Daniel inatt och imorgon blir det upp till jobb igen. 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: