Sometimes the hardest thing and the right thing are the same.

Igår var det torsdag och då hade jag matrast i 2 timmar och 20 minuter. Gick hem en sväng och åt lite innan jag gick hem till Tilda och gick ut med Wilma. Sen vandrade jag ända upp till djurgårdskolan och träffa Fannie, hon hade med mitt nya simkort. Hade sedan kemi, vilket verka hur svårt som helst så kommer väl inte få göra något annat än att plugga på min fritid. Fick läxförhör tills på måndag... Sista lektionen var entreprenörskap och företagande, men där behövde vi bara va i 10 min innan vi fick gå hem för dagen. Så då gick jag till stan och mötte upp Tilda så gick vi och åt kycklingbaguette. Sen skulle jag bort till Hannah och Chris och vara lite barnvakt till pojkarna. Vi lagade tacos och sen badade jag Sebastian innan dom skulle gå och lägga sig och jag skulle åka hem. Lite senare kom Daniel hit, båda var rätt trötta så vi gick och la oss ganska tidigt. 
 
Idag har det varit lång dag, men sista lektionen var lyckligsvis inställd så slutade ganska tidigt ändå. Gick och handlade lite efter skolan och nu är jag hemma. Ska ta en dusch snart och sen kommer Tilda hit så ska vi laga tacos som varje fredag! Sen får vi se vad som händer :)
 
 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: