The reason everyone holds on to memories so tightly is because memories are the only thing that don't change when everyone else does.

Igår var jag och Tilda iväg på riskettan på morgonen, satt i tre och en halv timme och lyssnade. Inte det roligaste. Sen gick jag till skolan och hade två lektioner. När jag slutat gick jag till jobbet eftersom vi bestämt att jag ska jobba varje tisdag eftersom det är den dagen jag slutar tidigast. Efter jobbet gick jag hem en snabbis innan jag och Tilda gick ut på en promenad i ungefär en timme. Sen blev det hem igen och duscha lite fort och packa saker för att sen gå hem till Daniel i ösregnet..
 
Imorse gick han upp tidigt som vanligt, men jag sov lite längre innan jag gick upp och gjorde mig iordning för skolan. Jobbigaste dagen idag med massa lektioner, men sen när jag slutade gick jag direkt till jobbet. Fick jobba idag igen eftersom det är mycket att göra nu när det är invertering. Sen efter jobbet gick jag direkt hem till Tilda där hon och Robin hade gjort lasagne. Så vi åt och satt och pratade en stund, sen åkte jag och Tilda till Elin och åt lite blåbärspaj. Väldigt gott men usch va mätt jag blev! När jag kom hem mig sen satte jag mig och plugga direkt, har gjort lite matte och fysik och nu sitter jag med kemiläxan. Skolan kommer seriöst ta dö på mig det här året!
 





Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: