The things we lose have a way of coming back to us in the end.

I måndags var det jobb på schemat, skulle ha jobbar över lunch bara men när jag kom dit så fick jag ta Kellys pass istället och jobba till 6. Efter jobbet gick jag hem till Tilda en stund och där fick jag i mig lite mat. 
 
Igår jobbade jag hela dagen, lunchade med mamma på stan. Efter jobbet gick jag hem och sen gick jag ut på en promenad i en timme, det var riktigt skönt! Sen andra avenyn resten av kvällen.

Idag var det jobb hela dagen igen. Sen gick jag hem till Tilda så gick vi vidare till empoli och åt pizza. Sen hem och fixa oss lite och sen gick vi ut och tog lite kort! Har suttit och redigerat alla bilder och nu gick Tilda hem för en stund sen. Så ska ta och gå och lägga mig nu snart, hur trött som helst!
 
Riktigt bra dag med bästavän! ♥
 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: