To live a creative life we must lose our fear of being wrong.

Idag var det första dagen i skolan, Började kl 10 och var bara där i en timme, fick vårat nya schema och studieplan. Schemat var inte det roligaste, kommer bli ett helvetes år! När jag kom hem var mamma här och åt, sen åkte vi bort till jysk och kollade lite. Hittade nya gardiner till mitt vardagsrum/sovrum, två ljushållare och söta duntofflor. Sen körde mamma mig till jobbet så hoppade jag in där och gav dom mitt schema och så pratade jag lite mer Per om när jag kan jobba under veckorna. 
Tog mig en pw förut på en timme, riktigt skönt men det blev bra varmt! Tog en dusch efter och sen gjorde jag lite mat och satte mig i soffan och kollade på Life unexpected. Nu ska jag packa lite saker och sen gå hem till Daniel och sova där. 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: