We change, we grow up, we fuck up, we love, we hurt, we're young, we're still learning.

Igår när Robin och Tilda åkt från mig så gick jag bort till Daniel där han och Marcus satt och spelade fifa. Blev inget bad utan vi åkte istället och skulle hämta en släpkärra eftersom Marcus håller på och flyttar. Men låset till grinden där släpkärran fanns ville inte låsas upp så vi fick skita i det. Så jag och Daniel åkte hem till han och gick och la oss. 
Idag gick han upp kl 10 för att han och Marcus skulle till gymmet. Jag låg kvar hemma hos han och sov sålänge. Sen när  han kom hem igen la han sig bredvid mig en stund men sen gick vi och duschade. Han skulle med Rikard och Martin till Örebro och shoppa lite, så då skjutsade han hem mig. Slog mig ner i soffan direkt med lite mat och några Life unexpected avsnitt. Sen framåt kvällen gick jag ut på en pw i en timme. På vägen hem gick jag till Tilda för att jag skulle klippa henne, gick skapligt bra för att vara första gången haha. 
Nu ska jag ta och äta lite lasagne innan jag går och lägger mig! 
 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: