We would be happier with what we have if we weren't so unhappy about what we don't have.

Imorse ringde Daniels klocka tidigt och han drog iväg till jobbet. Jag sov ett par timmar till innan jag gick upp och gjorde mig iordning til skolan. Hade idrott som första lektion och då fick jag, Natalite och Matilda köra styrketräning medans killarna spelade fotboll. Sen efter lunch hade vi matte och cad innan vi slutade. Satte mig i soffan och kollade Life unexpected när jag kom hem. Men kände inte för att sitta här hela eftermiddagen så jag drog med Tilda ut på en pw i en timme och en kvart ungefär. Vi gick upp till lisas höjd och gick spåret på 4 km och sen hem igen.
När jag kom hem igen åt jag lite och sen duschade. Nu kommer Daniel hit och ska sova här :)
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: