What's meant to be will always find a way.

I torsdags jobbade jag från 10-15. När jag slutade gick jag och handlade lite och sen hem och åt. Sen gjorde jag mig iordning och när Daniel tränat klart kom han och hämtade mig och så åkte vi till Karlstad och kollade på bio. Såg Snow white and the huntsman, den var riktigt bra! Efter filmen åkte vi tillbaka till stan och hem till Daniel för att sova. 

Igår gick vi upp halv 11, så fick jag skjuts hem och då gjorde jag mig iordning. Sen kom mamma och hämtade mig så åkte vi till maxi för att hämta ut mitt biosystem som hade kommit. Sen lämnade vi av det hemma hos mig och sen var det dags att gå till jobbet. Slutade kl 6 och då gick jag hem och började förbereda tacos, så kom Tilda och då satte vi oss ute på balkongen och åt. Sen började vi att koppla ihop högtalarna och det gick väl bra, dock fattades sladdar så vi gick till maxi för att köpa en sladd och lite choklad. Så satt vi och tjocka oss under kvällen och sen kom Robin för att hjälpa mig med högtalarna. Lite senare kom Daniel också så sov han här. 
 
Idag gick vi upp kl 9, så åkte han hem när jag gick till jobbet. Idag var det sista dagen jag jobbade för den här sommaren, har trivits otroligt bra och det känns bra att jag kommer få jobba mer även när skolan bärjat. 
När vi slutat gick jag förbi expert och köpte en till kabel som fattades. Så nu funkar systemet som det ska, nöjd! Har ätit lite nu och kollat på andra avenyn, så ska duscha om en stund och sen göra mig iordning inför kvällen. Blir att dricka och försöka komma in på torgfesten! :)
 
Mamma hade med sig mina nya skal i fredags också!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: