12.12.12

Igår när jag kom hem från jobbet satte jag mig och pluggade matte. Var ungefär det enda jag gjorde igår. 
 
Imorse skrev vi matte nationella, först B och C delen och sen hade vi en rast innan vi skrev D delen. Gick väl lite sådär, var väldigt svårt men jag hoppas att jag fick ihop tillräckligt med poäng. Klarar jag det så är jag klar med all matte för resten av gymnasiet, så det vore skönt att slippa tenta upp den här kursen. 
Hade två lektioner efter provet innan jag slutade. Då kom mamma och hämtade mig på skolan så åkte vi till coop innan jag blev hemskjutsad. Nu kommer snart Tilda och Karro hit så ska vi äta tacoo, sen ska vi gå bort till Brogårn och kollar på lussebandyn, luciatåget och dansen. :)
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: