3 månader.

Tiden går så fort, nu har det redan gått 3 månader. Men det är väl det den gör när man har någon som lyser upp alla ens dagar. Går runt varje dag med ett leende på läpparna och är så glad över att jag har en så underbar pojkvän!  ♥
 
Måndag idag, ganska lugn dag i skolan förutom att vi hade svenskaprov. Gick väl sådär eftersom jag inte förstår hur det vi läser om nu ens tillhör ämnet svenska... Men jag slutade iallafall kl 3 och då gick jag hem i kylan. Har varit så sjukt kallt idag att jag trodde jag skulle förfrysa innan jag kom fram till skolan imorse. När jag kom hem satte jag mig i en filt framför oth, sen lagade jag mat och plockade lite. Amelie kom och hälsade på så jag satt och pratade med henne en stund. 
Nu kommer snart älskling hit så ska vi ta ett bad. Sen blir det antagligen att sova. :)
 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: