First december!

Igår hade jag och Tilda fredagsmys på kvällen som vanligt. Satt och pratade massa och sen kollade vi på x factor och åt godis. Robin kom lite senare också och då satt vi och prata lite körkort osv innan dom gick hem. Då gick jag bort till älskling som redan låg och sov, så kröp ner bredvid honom och somnade jag med. 
 
Idag är det första december. Det går så himla fort just nu, har svårt att fatta att det är jul om bara några veckor, nyss kändes det som att det var en evighet kvar! 
Vaknade iallafall någon gång vid 10, då åkte Daniel iväg till gymmet och jag satte mig och kollade på hoppning från Globen horse show. Sen när han kom hem gjorde vi inte så mycket, satt bara och tog det lugnt en stund innan jag gick hem. Nu ska jag göra mig lite varma mackor och sen tänkte jag slå in lite mer paket. Ikväll ska jag och älskling laga god mat och mysa till någon bra film! :) 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: