High expectations lead to higher disappointments.

Idag sov jag rätt länge, gick upp vid 11 när Daniel kom hem från gymmet. Då gick vi och duschade och sen gjorde oss lite iordning för att vi skulle åka till Lager 157. Fick med mig ett linne och en tröja därifrån. Sen när vi kom hem igen lagade vi tacos, blev så mätta att vi knappt kunde röra oss efter! Sen gick jag hem till mig för att Daniel skulle kolla på fotboll med kompisar. Då kom Tilda och Robin hit och åt, sen va Tilda kvar hos mig medans Robin åkte hem en sväng. 
Nu åkte precis Tilda, så nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på något oth avsnitt innan jag ska sova. Imorgon åker jag, Fannie och mamma till Örebro på mellandagsrean, möter upp Tilda och Robin där också. 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: