If things don't go right... Go left.

Fick med mig en hel del från Örebro igår. En skjorta, en kavaj, två tröjor, ett linne, trosor, ögonskuggor, en väskplånbok och ett par armband. Så jag är nöjd!
 
Imorse åkte Daniel iväg till jobbet kl 6. Men jag sov vidare till 10 ungefär, då gick jag till tvn och kollade oth innan jag gick hem till mig. Sen gick jag till stan en sväng för att jag skulle till smycka och byta en Thomas Sabo berlock. Lite senare kom mamma så åkte jag med henne till maxi. Efter det kom Tilda hit med Wilma så lagade vi tacos som vanligt. Under kvällen har jag tagit lite kort på Tilda, testade det nya stativet och det funkade bra! 
Nu kommer snart Robin och Daniel hit. Sen åker jag med Daniel till honom och sover. Imorgon ska jag jobba...
 
Finaste vännen!
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: