Is what you're living for worth dying for?

I lördags var det julbort med jobbet. Alla vi från Rosenbergs och dom från Herman Andersson samlades hemma hos Catti och Pär som precis flyttat in i en stor herrgård. Var riktigt roligt att träffa alla, och gud vad jag har längtat efter julmat! Satt och tjata väldigt länge och många blev ganska fulla lite senare på kvällen, haha. Hade en jättetrevlig kväll!
 
 
 
I söndags var det bara att gå upp tidigt igen för att göra sig iordning. Mamma kom in till stan kl 2 så övningskörde jag till maxi och sen ner till rudskoga och vidare till åtorp. Där firade vi jul med en del av släkten hemma hos Gunbritt, det gör vi varje år någon helg innan jul för att det är så svårt att få alla samlade runt jul dagarna. Så det blev alltdå julmat en dag till för min del, men det var gott! Sen körde vi julklappsspelet, fick en prydnadstomte och en jättefin hjärtformad skål. Kom hem ganska sent och då gick jag hem till Daniel direkt och satte mig och pluggade naturkunskap innan vi somnade. 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: