Julafton och juldagen.

Det var riktigt mysigt uppe hos mormor och morfar igår. Åt massa julmat och efter det blev det Kalle Anka innan efterrätten och fikat. Sen satte vi oss inne i finrummet och fick öppna julklapparna. Jag och Fannie fick dock inga eftersom vi hade bestämt att vi skulle vänta med dom tills idag. Men vi fick iallafall pengar av mormor och morfar. Sen blev jag och Maja lite trötta på att bara sitta på en stol rakt upp och ner, så vi tog med oss Annika och Johanna ut på en promenad. När vi kom tillbaka var pappa och Fannie så trötta så vi åkte hemåt. Då fick jag skjuts hem till älskling. 
 
Idag gick jag och Daniel upp vid halv 11 och duschade. Sen gjorde vi oss iordning för att sedan åka ner till rudskoga och fira jul med min familj plus Kristofer och Agnes. Åt en god gryta som mamma hade lagat och sen öppnade vi våra julklappar. Jag fick mest pengar men också påslakanset, smörgåsgrill, Thomas Sabo berlock, smink av Victoria och jag och Fannie fick ett kamerastativ tillsammans. Så det har varit en riktigt bra jul! 
Ikväll ska jag och Daniel ligga hemma och se film, medans alla andra är ute på krogen, haha. Men det funkar väl det med! Så himla skönt att vara ledig några veckor nu, det behövs verkligen! 
 
Bilder från julafton, tog inga bilder idag. 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: