Love will always be the guiding force in our lifes.

Imorse vaknade jag och älskling vid 10. Lite senare åkte vi bort till hans föräldrar, där åt vi smörgåstårta och sen hjälpte jag Frida att klä deras gran. Efter det åkte vi hem till mig för att vi skulle byta julklappar innan jag skulle ner till rudskoga. Så himla glad över det jag fick! En Gucci parfym jag önskat mig och en Thomas Sabo berlock som är ett D med diamanter i, fick även ett par fina vantar av Daniels föräldrar. Sen kom mamma och hämtade mig så åkte vi till maxi och handlade och jag hämtade ut ett paket från HM, sen övningskörde jag hem till rudskoga. Mamma lagade mat, och gud vad jag har saknat mammas mat! Sen drog vi igång att baka snickerskakor och knäck. Har svårt att förstå att det är julafton imorgon, tycker att det har gått så himla fort! 
Har jag precis beställt lite kläder från nellys rea, så nu ska jag lägga mig i sängen och se ett oth avsnitt innan jag somnar.
 
Bästa pojkvännen! 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: