Söndag!

Kvällen igår var riktigt rolig! Jag gjorde mig iordning och började dricka här hemma medans jag väntade på Tilda som var på julbord. Sen gick vi bort till Halle vid 10 någon gång. Där var det fullt med folk, hade en jätterolig kväll med trevliga människor! 
 
Imorse kom jag upp vid 11. Då åkte Daniel till gymmet och jag la mig i soffan och dog lite. Sen när han kom hem duschade vi och sen gick jag och Tilda till empoli och fick i oss lite mat. Efter det följde jag med henne till sin moster för att hon skulle klippa sina kusiner. När jag väl kom hem gjorde jag varm oboy och satte mig med matteboken i soffan. Nu snart ska jag och Tilda gå bort till Sigge för att klä hans gran och tjöta lite med honom. 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: