The stories we love best, live in us forever.

När jag kom hem från skolan igår kom Fannie hit och lite senare kom också Tilda, så blev vi klippta. Sen på kvällen åkte jag och Daniel till maxi för att köpa allt vi behövde till lussebullar, så åkte vi hem till mig och bakade. När vi blev klara åkte vi förbi hans föräldrar och sen hem till han och la oss i sängen och kollade tv innan vi somnade. 
 
Idag har jag gått runt och halvsovit i skolan, så sjukt trött så jag hade helst velat stanna hemma idag egentligen. Har blivit förkyld också, lagomt till jul och allt... När jag slutade skolan gick jag direkt till jobbet, gick väldigt segt fram till kl 6. Sen när jag kom hem kom Fannie hit också. Då lagade vi mat och satt bara här och pratade. Idag blir det nog att försöka lägga sig i tid.
 

Kommentarer
Anonym

hur gammal är din pojkvän?

Svar: Han är 22.
Ronya Karlsson

2012-12-21 21:06:30
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: