Today is a good day!

Igår började jag skolan kl 1, så fick en lång sovmorgon. Sen slutade jag kl 4 och då jobbade jag dom sista timmarna innan stängning. 
 
Idag hade vi bara lektioner fram till kl 10, sen samlades vi i klassrummet och hade lite avslutning tillsammans. Vi fick även reda på resultatet från nationella i matte 3c, och jag KLARADE DET!! Blev så himla glad när jag fick veta det, gått runt och varit nervös över det i flera dagar eftersom jag tyckte det gick så dåligt. Men nu ska det bli så skönt att slippa matten, schemat nästa termin kommer bli braa! Sen när vi slutat gick till stan en sväng innan jag började jobba. Hittade ett halsband jag tänkte ha på nyår och några nagellack. Sen blev det jobb hela eftermiddagen, när jag kom hem gick jag och Tilda bort till empoli och hämtade pizza. Och nu har vi precis haft våran minijulafton, fick Nina Ricci parfymen som jag gått och spanat på så länge nu. Tack så mycket bästa vän! 
Ska sitta hemma hos mig ikväll och ta det lugnt, blir säkert någon film snart!
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: