But you didn't have to cut me off, make out like it never happened and that we were nothing.

Igår var nog första gången jag fått otur på fredag den 13. I torsdags åt ju den jävla bankomaten upp mitt bankkort. Så igår gick jag bort till nordea så att dom kunde skicka ett nytt till mig och så tänke jag ta ut lite kontanter så att jag klara mig över helgen. Men det kunde jag ju glömma för kontanter hade dom bara mellan 10 och halv 1, och jag va där vid 2.. Menmen. Efter jobbet gick jag förbi Tilda så gick vi vidare hem till mig sen och gjorde tacos. Efter det kom Niclas och Jimmy och hämtade oss så åkte vi runt med dom typ hela kvällen. Var roligt att umgås med dom lite eftersom det var ett bra tag sen nu! Kom hem någon gång vid 1 tror jag det var och då la jag mig och sov. 
Idag fick jag gå upp tidigt eftersom jag skulle jobba kvart i 10 till 1. Var lagomt trött men som tur var så var det inte så mycket att göra. När jag kom hem igen slog jag mig ner i soffan och har kollat andra avenyn fram tills nu ungefär. Ska snart hoppa in i duschen och fixa mig lite så får vi se vad som händer ikväll. Kanske bara blir en hemmakvälle med Tilda och Felicia!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: