Dag 11 & 12, torsdag & fredag!

Sista dagen i varma Spanien på den underbara stranden.. Jag och Tilda pressade från kl 11 till halv 6 för att få så mycket färg som möjligt och bättra på det vi hade flagnat bort. Tog några sista dopp i sköna havet också. När vi kom till lägenheten packade vi ihop våra grejer och sen städade hela lägenheten. Sen gick vi ut och åt på restaurang för sista gången. Var en nattmarknad på gågatan också som jag, Tilda och Fannie kollade lite på. Sen satte vi oss på Flamingo Bay och tog en sista glass och en San Fransisco innan vi gick hem. Vi duschade och gjorde oss iordning för hemresan när vi kom till lägenheten. Eftersom taxin skulle komma och hämta oss redan kl 3 så tänkte vi att det inte var någon ide att ens gå och lägga sig så jag och Tilda satt uppe och skrattade åt alla våra bilder medans dom andra sov någon timme. Sen kom taxin och tog oss till Alicante. Fick sitta och vänta rätt länge på flygplatsen eftersom planet inte gick fören kvart i 7. Men flygresan gick fortare än beräknat så vi landa i Sverige en halvtimme tidigare. Trötta som as med påsarna hängandes nere på kinderna satte vi oss i bilen och åkte hem till Rudskoga. Där stannade vi bara i några timmar för sen kom Robin och hämtade oss och körde oss in till stan. Var riktigt skönt att komma hem till min lägenhet. Tilda och Robin följde med in en stund så la vi in bilderna på datorn och kollade igenom dom. Sen drog dom hem och jag följde med mamma och handlade. Senare gick jag och Tilda bort till Elin för där skulle vi äta taco med henne, Emil och Tina, huur gott som helst med taco efter maten i Spanien! Sen åkte vi tillbaka till mig en sväng men sen åkte Robin och Tilda hem till Tilda. Gick och la mig någon gång vid 1 och gud så skönt det var att sova i sin egen säng! 
 



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: