Hands in the air!

Igår började kvällen med att jag, Tilda och Felicia satt hemma hos mig med massa godis och dricka. Satt och pratade om massa vilket är så himla skönt att göra! Sen när klockan blev 12 bestämde vi oss för att åka ner till bygdegården i rudskoga där det var 20 års fest för Emma, Victor och David. Vi gjorde oss iordning lite fort och började dricka, sen var Tobias snäll och körde ner oss till skogen. Älskar när man är spontan, det är då allt blir bra och bara flyter på! Kvällen blev jätterolig, var inte så många folk där som man kände men vi dansade förfullt där på golvet och glömde bort alla problem för en stund. Vi var kvar där fram till 4 någon gång, då klämde vi in oss i Niclas bil med han, Jimmy och några till så fick vi skjuts in till stan. 
Idag gick jag och Tilda till empoli och åt bakis pizza med Sigge och Pär. Sen efter det gick vi två bort till valentino och höll Jimmy sällskap när han åt, och sen kom Niclas också. Efter det drog jag och Tilda hem till mig och satt här fram tills nu ungefär, hon drog nyss till böppa för att klippa några och jag ska snart gå till galaxen och köra ett zumba pass. Senare vet jag inte vad det blir, ska iallafall vara med Tilda. Vissa saker i livet känns helt upp och ner just nu, trött på allt krångel som blir hela tiden. Trött på det mesta just nu känner jag. Det är vid såna tillfällen en lång pratstund med sin bästa vän är det bästa man vet! ♥


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: