I think you can have it all, you just have to work really hard because great things don't come easy.

I fredags blev det en lyckad kväll, gjorde mig iordning och sen gick bort till Tilda så börja vi dricka lite. Sen åkte vi runt lite i stan innan vi fick skjuts av Robin ut till ölme någon gång runt 11. Var endel folk där och jag tyckte att tiden gick jättefort fram tills vi blev hämtade typ halv 2. Men det var roligt ändå! 

Igår morse när jag vakna var halsen helt förstörd så kunde knappt prata och näsan va igentäppt.. Och inte nog med det så var jag bakfull och hade ont i huvudet. Låg och slöa hela dagen, lagade lite mat också. Framåt kvällen somna jag i soffan en stund så hoppade in i duschen sen för att bli lite piggare. Sen kom Tobias och hämtade mig så åkte vi runt här i stan lite och väntade på att han skulle köra några. Så skjutsade han hem mig igen när han skulle va chaffis så satt jag här en stund och kollade på andra avenyn. När han skjutsat folk kom han hit och höll mig sällskap och så kollade vi på en film. Han åkte hem någon gång vid 4 och då slog jag huvudet i kudden direkt. 
 
Idag vaknade jag tidigt av en gräsklippare utanför fönstret, på en söndag? Men somnade om som tur va och vaknade igen kl 12. Då gick jag upp och åt lite och kollade på andra avenyn. Sen vid halv 3 satte jag mig på cykeln och åkte bort till Hannah, Chris och barnen. Skulle vara lite barnvakt åt Sebastian så att dom andra kunde packa och fixa lite eftersom dom åker till England på tisdag. Nu har jag precis kommit hem och ska väl inte göra så mycket mer idag. Bara ligga hemma och försöka bli av med förkylningen och hostan. Imorgon är det jobb som gäller!



 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: