I wanna be drunk when I wake up. On the right side of the wrong bed.

Idag började jag jobbet kl 1. Printade ut massa bilder från Spanien och andra tillfällen idag till både mig och Tilda. Så när jag slutat gick jag förbi henne med dom hon skulle ha, och sen gick jag hem till mig och började plocka ner alla gamla bilder jag hade på väggen. Blev så himla sugen på tacos förut också så tog och gjorde det, så gott! Sen fortsatte jag med bilderna, fick upp alla Spanien bilderna i ett hjärta så tar jag det andra imorgon. Har gått runt och smaskat på jordgubbar hela kvällen också som mamma hade lämnat här förut. Fick se att klockan dragit iväg så nu är det nog dags att sova om jag ska orka upp och jobba imorgon. Godnatt :)
 
Fick även lite blommor förut, haha 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: