If you can imagine it, you can achieve it. If you can dream it, you can become it.

Idag blev det en heldag i Örebro. Övningskörde dit imorse så åkte vi först till Netonnet där köpte Tilda sin tv och jag kollade på biosystem, ska ta och beställa ett från internet snart eftersom det inte fanns i lager där. Men köpte iallafall en extern hårddisk och ett trådlöst tangentbort och en mus. Sen åkte vi vidare till Marieberg galleria och gick där i ett antal timmar. Hittade en hel del och det var rätt mycket rea i vissa affärer. Lite senare tog vi oss en snabbis på Ikea, jag köpte en tv-bänk, glas, galgar och lite ljus. Sen kom det stora problemet när vi skulle få in allt i bilen. Gick inte att fälla ner sätet så vi fick lägga den stora tvn och tv-bänken över baksätena så jag och Tilda fick sitta trångt där bak på vägen hem haha. När vi väl var hemma så lastade vi ut grejerna och sen åt jag, Tilda Robin och Tina grillat hemma hos dom, riktigt gott! Sen packade vi upp Tildas tv och det blev riktigt bra! Färgade även utväxten på henne och gjorde lite brunt i min lugg. Vet inte riktigt vad jag tycker om det än men det är väl bara att vänja sig! När jag kom hem sen packade jag upp mina grejer, dom nya kläderna fick sin plats i garderoben men tv-bänken väntar jag med tills imorgon. 


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: