If you don't fight for what you want, don't cry for what you lost.

Igår var det jobb som sagt, började kl 1 och slutade kvart över 6. Efter jobbet gick jag bort till Emil och kollade på nya lägenheten, sen kom Robin och Tilda förbi också så satt vi där och tjata en stund. Sen gick jag hem och tittade på andra avenyn innan jag sov. 
Idag jobbade jag från kvart i 10 till 2. Då gick jag hem och lagade mat och satt här hemma en stund och kollade andra avenyn. När Tilda slutat gick jag bort till henne så tog vi 6 bussen till böppa. Var väldigt längesen vi var där nu så var jätteroligt att få rida igen! Vi hoppade några hinder på paddocken och dom va skapligt pigga. Sen åkte vi med Robin in till stan och då svängde vi förbi donken så köpte jag och Tilda en varsin mcflurry marängsviss, goott! Vidare hem till Tilda så tog jag med mitt usb från henne. Nu under kvällen har jag bara suttit här, ska snart försöka sova för idag har jag varit riktigt trött! 

....

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: