Inside you're dying 'cause you can't believe.

Inte skrivit nu på några dagar. Men i torsdags iallafall så jobbade jag, efter jobbet fixade jag ihop den nya tv bänken. Satt bara hemma resten av kvällen sen. 
 
Igår började jag jobbet kl 1. Så jag gick upp lite tidigare för att hinna gå till maxi och handla lite innan jag började. När jag slutat gick jag hem och började göra iordning tacosen. Sen kom Tilda och då satte vi oss och åt ute på balkongen. Sen kom Stefan hit för att Tilda skulle klippa honom. Han var här en stund så satt vi bara och prata, men sen fick jag och Tilda göra oss iordning för att Robin skulle komma och hämta oss. Så åkte vi tre bort till Mattias där det var badtunnefest för Alex som fyllde 20! Robin och Tilda åkte hem efter en stund men jag stannade kvar. Hoppade i badtunnan sen och drack lite. Var en riktigt trevlig kväll, massa skratt och fulla människor. Hoppade upp ur badtunnan kl halv 1 någon gång. Och då började jag och några tll gå hemåt. När jag kom hem hann jag bara in en snabbis innan Stefan kom och mötte mig, så följde jag med han på fest hos min granne Elinne. Var lite blandat med folk där men det var trevligt. Stod bara utanför och tjata med några stycken så var inte där så jättelänge. Gick hem och la mig strax efter 2. 
 
Imorse var det jobb som gällde så det var bara att dra sig upp när klockan ringde. När jag kom hem från jobbet la jag mig i sängen direkt och satte på andra avenyn. Nu har jag precis kollat på A walk to remember och halvsovit lite. Ska nog hoppa in i duschen nu så får vi se vad som händer ikväll. :) 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: