Love makes the time pass. Time makes love pass.

Idag jobbade jag från kvart i 10 till 2. När jag slutat gick jag en sväng på stan och kollade innan jag gick hem. Så kom mamma efter en stund så övningskörde jag runt i stan, åkte även till coop och handlade lite. Sen hem för att byta om och sen gick jag till galaxen och var med på zumba. Längesen jag va på det nu så det va roligt att va med igen! Ska nog ta och kökpa månadskort snart. När det var slut mötte jag upp Tilda så gick vi och solade i ungefär 30 min. Sen gick jag hem och då fick jag upp det andra hjärtat med bilder på väggen, och satte in förstoringen i en ram jag köpte på jobbet idag. Blev riktigt bra! Sen har jag bara suttit här och kollat andra avenyn som alla andra kvällar. Blir att sova snart och imorgon är det fredaag, vilket betyder tacomys med bästa!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: