Sometimes the wrong choices get you to the right places.

Igår när jag var ledig var det ju tänkt att jag skulle städa under dagen. Men blev ändrade planer eftersom Tilda sov hos mig måndag natt och då blev det inte speciellt mycket sömn. När hon gick till jobbet igår låg jag kvar i sängen och sov nästan hela dagen. Sen var jag och handlade med mamma och efter det kom Tilda förbi med Mira så gick vi en liten promenad med henne. Sen gick vi hem till mig igen så duschade jag och sen kom Dennis och lite senare Robin också. Då gick vi och åt pizza. Var helt omöjligt att sova inatt för det var så sjukt varmt, plus att jag vakna skit tidigt av att regnet bara öste ner utanför fönstret. Men när klockan ringde var det bara att pallra sig upp och gå iväg till jobbet. Idag slutade jag kl 2 och då gick jag hem till lägenheten där mamma och Fannie redan var och väntade på mig. Så övningskörde jag till mormor och morfar i Filipstad, när vi kom dit satte vi oss och fikade. Efter det tog jag, mamma och Fannie oss en sväng ner på stan bland alla affärer som inte finns.. Men fick faktiskt med mig lite saker från Vero Moda ändå. När vi kom tillbaka till mormor och morfar hade dom gjort iordning mat. Var kvar där en stund till innan jag övningskörde hem igen. Kom hem för inte så längesen och nu ska jag väl bara lägga mig i soffan och göra ingenting.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: