Stop trying to understand everything, because sometimes it's not meant to understand. But, rather to accept.

Idag började jag jobbet kl 1, skönt att inte börja så tidigt så att jag fick sova några timmar extra. Efter jobbet gick jag och Tilda till maxi så handlade vi hårfärg och sen gick hem till mig. Gjorde lite mer slingor i mitt hår och så färgade Tilda lite av sin lugg blont. När hon gick hem åt jag varma mackor och sen tog jag en dusch. Nu ska jag krypa ner i sängen. Är ledig från jobbet imorgon för jag, Tilda, Fannie och mamma ska till örebro och shoppaaa! Såg förut att jag får högre lön än beräknat denna månad och det känns riktigt braa! :)

Eftersom jag inte var någon klockägare så införskaffa jag mig en förut!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: