Trying to tell you no, but my body keeps on telling you yes. Trying to tell you stop, but your lips got me so out of breath.

Igår var jag ledig så sov rätt länge. När jag väl kommit upp drog jag igång och städa. Sprang runt här i lägenheten och fixa nästan hela dagen så nu är det rent och fint. Sen när Tilda slutat jobbet kom hon hit så lagade vi tacos! Efter det duschade vi lite snabbt och sen kom Jimmy och hämtade oss så åkte vi till Påsen och kollade på en film. När klockan blev mycket åkte vi hem igen och då gick jag och la mig direkt. 
Idag jobbade jag fram till kl 2. Då kom mamma och hämtade mig så åkte vi till maxi och handlade. Mitt bankkort har ju inte kommit än så har ju inte pengar till någonting för tillfället... Sen kom jag hem och då kollade jag på några andra avenyn avsnitt. Ska snart duscha och börja fixa mig för ikväll ska jag och Tilda till ölme där det är 18års fest, hoppas att det blir roligt!
 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: