We should all start to live before we get to old. Fear are stupid, so are regrets.

Igår hände det inte så mycket, låg hemma hela kvällen. Kollade på andra avenyn, duschade och sen kom Tilda och Robin förbi en sväng när dom kom hem från kålmården. 

Idag sov jag till halv 2, sen har jag bara legat hemma i soffan hela dagen, kul liv! Nu på kvällen kom Robin och Tilda och hämtade mig så åkte vi upp till donken och köpte en varsin glass. Sen satte vi oss vid kvarndammen och dit kom Halle också. Jag och Tilda lekte av oss lite på gungorna, blev några år yngre för en stund haha. Blev hemskjutsad sen och nu sitter jag bara här igen. Kollar massa bilder på weheartit.com men ska nog snart lägga mig och kolla andra avenyn igen innan jag ska sova.
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: