Adios amigos!

Igårkväll gick jag bort till Tilda där hon var i full gång att packa. Robin var där också så satt vi och åt chipa och drack cola. 
Idag vaknade jag rätt tidigt och då låg jag och kollade andra avenyn en stund innan jag gick upp för att kolla igenom packningen igen och lägga ner allt i väskan. Sen duschade jag och solade i 25 min innan jag gick till Tilda för att hämta lite grejer som skulle med hem till oss. Mamma kom sen och då övningskörde jag hem hit. Ska äta nu och sen packa klart allas väskor och förbereda oss för imorgon. Blir att gå upp tidigt för att göra oss iordning och sen ska vi åka till Västerås innan kl 8, flyget går kl 12. Detta kommer bli en resa man aldrig glömmer, kommer njuta varje sekund!

Jag tror jag vet några som kommer ligga och pressa sig negerbruna! ;)
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: