As long as we can see the same sky, breath the same air, step on the same planet then you and I are not impossible.

Igår i skolan hade vi inte alls mycket att göra, fick veta några betyg och jag fick A i svenska och D i engelska, ganska nöjd! När jag slutat gick jag en sväng till stan för att handla lite och sen vidare hem för att duscha. Så kom Emil och Robin lite senare och då började vi dricka medans vi vänta på Tilda som hade jobbat. När hon kom lagade vi oss tacos som vanligt på fredagar och sen satt vi bara och drack och hade det trevligt. Felicia kom också och då spelade vi twister. Sen kom Sigge, Emil, Niklas och Stephanie och höll oss sällskap. Kvällen fortsatte med massa skratt och trevligt folk, vi spelade twister och körde Just Dance, blev en riktigt rolig kväll! Framåt 3 någon gång slutade den då Felicia, Robin och Tilda drog och Emil sov kvar hos mig. 
Imorse när klockan ringde var jag helt död, men det var bara att dra mig upp eftersom jag skulle jobba 10-13. Gick runt där i butiken och gäspade och längtade bara tillbaka till sängen. När jag äntligen kom hem sa jag hejdå till Emil och sen packade jag ihop lite saker. Sen kom mamma och hämta mig så åkte vi och handla och sen hem till Rudskoga där jag är nu. Minns inte sist jag var här hemma på en lördag haha. Men eftersom lite släkt kommer imorgon och firar mig så fick det bli så. :) Ganska skönt att komma hem hit ibland så att jag kan umgås lite mer med Fannie. Vi ska snart sätta på grillen och ikväll blir det lugnt, ska nog titta på någon film tillsammans med systeryster.

Suddiga bilder jappjapp!








Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: