Don't run away. Just tell me that you will stay, promise me you will stay.

Midsommar igår, blev ganska nyktert för mig eftersom jag äter penicillin för min halsfluss. Men jag hade roligt ändå, kom mer folk än vad jag trodde att det skulle göra och det blev väldigt blandat med folk. Kvällen började med att Emil, Mattias, Alex och Bohman kom när jag gjort mig iordning. Strax efter kom Tilda, Felicia, Robin och sen Erving också så satt vi här och drack och spela ölspelet. Senare droppade det in fler folk, Jonas och Hahne kom en sväng och sen kom Alex och Jonte. Vid 1 någon gång kom Pösen, Sigge, Basse, Jonte, Jimmy och en tjej. Så mot slutet blev det en hel del folk här. Tror jag har fått med alla nu iallafall haha. Tyckte att det blev lite för mycket tillslut så sa till folk att dom fick börja röra sig hemåt när klockan va framåt halv 3. När alla hade gått städade jag och Emil bort lite tomflaskor och burkar innan vi gick och la oss. 
Idag sov vi rätt länge, var väldigt skönt att vi inte var bakis! Sen gick vi upp ur sängen och sen vidare mot empoli med Mattias, Alex, Tilda, Robin och Felicia så vi fick i oss lite mat. Fick säga hejdå till Emil sen eftersom vi inte kommer ses mer innan vi åker. Jag och Felicia gick hem till mig och vänta på att hennes mamma skulle komma. När hon åkt började jag packa lite inför SPANIEN PÅ MÅNDAG!! Det känns så sjukt overkligt men det kommer verkligen bli en underbar resa med min bästaste vän! ♥











Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: