I can put my arms around the emptiness.

Idag har det varit studiebesök hela dagen med klassen, vi började med att åka ut till Bäckhammars Bruk och kolla där. Vidare till Scana och fick en guidad tur där, efter maten åkte vi till Rolls-Royce och fick guidad tur där med. Har varit så trött och uttråkad hela dagen så har nästan gått runt och sovit eftersom det var så himla ointressant.. Sen när vi kom tillbaka till stan så gick jag hem en snabbis innan jag gick vidare till Rosenbergs och var där den sista timmen. Ska även jobba på lördag igen. Efter det gick jag hem och då kom mamma hit en sväng, så bytte jag om direkt för att jag och Tilda skulle ut och gå/springa. Bäst att hålla igång sig nu eftersom det inte är alls långt kvar till Spanien! Idag hade kläderna kommit från Hm och Gina också, nöjd med allt! Sen har väl kvällen sett ut ungefär som alla andra kvällar, har bara legat hemma och haft tråkigt och kollat film i min ensamhet. Ska snart sova nu, imorgon är det studiedag och då tänkte jag försöka städa lite. Godnatt!

Fick väldigt fin utrustning när vi var på Scana!



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: